انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران

شاخه تربیت اسلامی کرمان

انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران

شاخه تربیت اسلامی کرمان

انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران
انجمن فلسفه تعلیم و تربیت شاخه کرمان با هدف توسعه اندیشه های بنیادین اسلامی برآنست که با توکل بر خدا ساختاری منسجم، یکپارچه و برمبنای آموزه های دینی جهت ایجاد نظام تعلیم و تربیت در راستای تربیت انسان ترازجامعه دینی را بنیان نهد.
آخرین نظرات

با عنایت خداوند به نیات الهی و انسانی مسئولین همایش از بذر این همایش و همت دکتر یاری دهنوی نهال "انجمن فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی کرمان" رویین آغاز کرد و اولین جلسه این انجمن با حضور دکتر یاری دهنوی و دانشجویان مشتاق فلسفه تربیت اسلامی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار شد. در این جلسه در اقدامی خودجوش و دانشجویی از طرف دانشجویانی که عضو کادر اجرایی همایش بودند، تقدیری صادقانه و صمیمی از دکتر یاری دهنوی دبیر اجرایی همایش به عمل آمد؛ چرا که این دانشجویان، همکاری با دکتر یاری در کارهای همایش را مدرسه ای معنوی برای آموختن حکمت و اخلاق یافته اند و تقدیر از ایشان را وظیفه ی انسانی خود می دانند.

هدف اصلی انجمن بارور کردن نهال فلسفه تربیت اسلامی و سایه انداختن برگهای اندیشه آن بر زخم ها و دردهای تربیت سرزمینمان است. در واقع به انجام رساندن رسالت رشته فلسفه تربیت اسلامی که به همت اساتیدی چون دکتر علوی بزرگوار در کرمان آغاز به کار کرده است، دغدغه اصلی اعضای انجمن است.

در این راستا در اولین جلسه، محورهایی برای فعالیت انجمن پیشنهاد شد که همه دوستان علاقمند می توانند با عضویت در انجمن فلسفه تربیت اسلامی، از مزایای علمی و معنوی آن بهره مند شوند.

 جلسه بعدی انجمن روز دوشنبه در تاریخ 1393/4/2 ساعت 10 صبح در محل اتاق سمعی_ بصری دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد که از همه عزیزان دعوت می شود.

منتظر حضور مؤثر اندیشه تان هستیم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
انجمن فلسفه تعلیم و تربیت کرمان

نظرات  (۱)

۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۷ یاری دهنوی
با سلام و احترام

از همه کسانی که برای اعتلای و باروری درخت انجمن فلسفه تربیت در دیار کرمان، می کوشند و می پویند، بسیار سپاسگزارم.
امیدوارم و خوشبین که این تلاش در ساحل زاینده رود حکمت اندوزی زنده یادان افضلی پور و باهنر، ماندگار بشوند.

مراد یاری دهنوی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی